zaterdag 16 juli 2016

Budget make-up kwasten ♥


Haaai!
Ik zelf ben gek op budget make-up en ook veel van mijn kwasten vallen onder de categorie 'budget'. Daarom laat ik jullie vandaag mijn favoriete budget make-up kwasten zien! Lees snel verder! :)





De eerste is een soort van bufferkwast. Een stevige plat afgesneden kwast waarmee je je BB-cream/CC-cream of foundation mee aankan brengen. Daar gebruik ik 'm dus ook voor, en ik vind hem daar heel fijn voor werken. Oorspronkelijk is het een blusherkwast, maar persoonlijk vind ik 'm daar niet zo fijn voor.
De Kruidvat Professional blusherkwast 06 is te koop bij Kruidvat voor €5,99


Dan gaan we door met een kwast die ik gebruik op mijn gezicht mee af te poederen. Het is een beetje onduidelijk van wat voor merk hij is of waar hij oorspronkelijk voor gebruikt moet worden. Maar ik vind 'm persoonlijk erg fijn om dus mee af te poederen. Wel laat hij soms een haartje los, maar niet storend vind ik.
Deze kwast is te koop bij Kruidvat voor €4,95
Dan een kwast van de Hema, namelijk een contour kwast. Het is een zachte, schuin afsgesneden kwast, waarmee je perfect bronzer/blush of highlighter mee kunt aanbrengen. Niet heel veel te zeggen over deze kwast, hij is gewoon een aanrader!
De contour blusher brush 159 is te koop bij Hema voor €4,-

Ook voor oogschaduw heb ik natuurlijk een kwast, en dat is deze kwast van Catrice. Het heeft 2 kanten, 1 bolle kant, en 1 schuin afgesneden kant. De bolle kant gebruik ik gewoon op mijn oogschaduw op mijn ooglid aan te brengen, en de schuin afgesneden kant gebruik ik nog wel eens om wat oogschaduw onder mijn water lijn aan te brengen, Ze werken hier gewoon prima voor. En als je dus nog een goedkope oogschaduw kwast nodig hebt, kan ik deze zeker aanraden!
De Catrice smokey eyes brush is te koop bij Kruidvat voor €2,89



En dan alweer de laatste, dit is ook een oogschaduw kwast. Namelijk een blendingskwast, ook van de Hema. De kwast hebben ze overigens ook nog in het zwart, maar die is een euro duurder. Deze kwast doet erg goed zijn werk, hij blendt oogschaduw gemakkelijk. En zeker een musthave in je make-up stash.
De blending brush is te koop bij Hema voor €2,-


En dan waren dit alweer mijn favoriete budget make-up kwasten!
Wat is jouw favoriete (budget) make-up kwast?

Love,
Bente

4 opmerkingen:

  1. Nu ik Zoeva kwasten gewend ben, koop ik die liever maar ik heb wat budgetkwasten van ELF en Essence die ik fijn vind! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van Zoeva ga ik inderdaad binnenkort ook maar wat kwasten bestellen :)

      Verwijderen
  2. Op ebay had ik een hele fijne grote set gekocht en die blijven ook erg mooi. Sigma, zoeva zijn ook erg fijn qua kwasten en je krijg je ook meer voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor de tip! Ik zal er binnenkort even naar kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen