zaterdag 30 april 2016

Review Essence Stay All Day foundation ♥


Hee!

Ik heb onlangs de Stay All Day foundation van Essence in de lichtste kleur 10 soft beige gekocht, en deze ga ik dit artikel voor jullie reviewen!






De Essence Stay All Day foundation kost €3,89 bij de drogist

Van de foundation zijn 4 tinten beschikbaar. Ik heb de lichtste 10 soft beige maar er is ook nog 15 soft creme, 20 soft nude en 30 soft sand. De foundation heeft een pompje, en ik heb hem daarom ook gekocht, want ik vind pompjes gewoon net iets handiger dan tubes. De inhoud van de foundation bestaat uit 30 ml.


Mijn huid zonder foundation
Mijn huid met foundation
De kleur van de foundation is iets wat aan de oranje kant, maar als je 'm goed verdeeld is dit niet storend. Mijn huid heeft over het algemeen geen foundation nodig (al zeg ik het zelf hihi), daarom zie je ook geen zeeën van verschil tussen de foto's van met en zonder foundation. Maar ook al heb je net als mij niet zoveel dekking nodig, deze foundation maakt je huid wel iets mooier en egaler.

Conclusie :
Ik vind de foundation zeker goed voor de prijs. Hij is makkelijk aan te brengen, voelt niet vettig of dik aan, de dekking kan beter (maar dat vind ik niet zo'n must) het laat je in ieder geval niet lijken alsof je zojuist een plamuurlaag foundation hebt aangebracht.


Zouden jullie de foundation kopen na deze review?

Tot snel!
Greeetz,
Bente

1 opmerking:

  1. Wauww ♥ Ondanks dat je geen foundation nodig hebt, geeft het inderdaad wel een hele mooie tint!

    BeantwoordenVerwijderen