vrijdag 7 augustus 2015

Summer outfits ♥

Heyhoi!

Het is de laatste dagen weer enorm warm en heb ik samen met mijn moeder bij H&M een aantal kledingstukken besteld voor het warme weer, en die wil ik vandaag graag aan jullie laten zien! :)
Voor de duidelijkheid : Alle kleding stukken (behalve de schoenen) zijn van H&M!




Outfit 1 


De croptop die ik hier draag was in de Sale bij H&M en kostte daarom maar €5,-. Het broekje kostte €9,-.


Outfit 2 

 Bij deze outfit vond ik leuk om wat te combineren dus bij foto 2 heb ik er een vestje bij aan getrokken die we trouwens toen ook mee hadden besteld.
De overhemdblouse was €12,99. Het broekje was €8,-. En het vestje was €9,99.


Outfit 3 
Het broekje die ik hier aan heb is hetzelfde broekje als bij outfit 1. De croptop was €7,-.


En dan waren dit mij aankopen bij H&M! Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot maandag! :)

Liefs,
Bente 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen