vrijdag 31 juli 2015

Tips voor verveling ♥

Hi leukerds!
Ugh, iedereen kent het wel, verveling. Het regent buiten en binnen is het niks aan, daar komt het alweer... Juist, verveling. Het is superwarm buiten, eigenlijk iets te warm om naar buiten te gaan en binnen is het niks aan, verveeeeeeeeeeeeling. Hier zijn 10 tips om verveling tegen te gaan!







Tip 1 - Waar ik mijn hele dag mee kan opvullen is youtube filmpjes kijken of blogs lezen. Klinkt super easy en dat is het stiekem ook maar nieuwe youtubers of bloggers ontdekken op het internet is echt vermakelijk!

Tip 2 - Vraag je vriend of vriendin of die zin heeft om iets lekkers te maken/bakken (of je doet het gewoon alleen natuurlijk!) Super gezellig, leuk en je hebt er ook nog eens wat aan want het lekkere recept moet natuurlijk wel geproefd worden!

Tip 3 - Ga met je vriend/vriendin of moeder lekker naar de stad! Shoppen, naar de bios, uiteten en ga zo maar door! Daar ben je echt wel een paar uurtjes mee zoet :D

Tip 4 - Hou je van creatief doen, zoek op het internet (zoals youtube) filmpjes van Do It Yourselfs op! Met 1 druk op de knop sta je voor tientallen verschillende knutsels, duidelijk uitgelegd! Hoe beter wil je het nog hebben? Maar ook kun je zelf je creatievieteit opwekken, denk makkelijk, zoals; beplak je etui voor volgend jaar met superleuke glitters. Zoek quotes op op internet, schrijf ze mooi op papier en hang ze aan je muur! Iedereen (zelfs jij ja achter je schermpje!) is creatief, en kan van ver achter in zijn brein wel een paar leuke ideetjes verzinnen! Zelf ben ik echt fan van creatief zijn, maar ik voer nou altijd een DIYdagje in op dagen wanneer de winkels dicht zijn (bijvoorbeeld zondag) zucht...

Tip 5 - Dit is een tip waarvan iedere ouder me zou omhelzen, namelijk ruim je kamer op! En dit is nog best wel leuk om te doen, je komt namelijk oude spullen tegen waar je nog best wel wat aan kan hebben. En met muziek erbij kan het diep van binnen nog best wel leuk zijn!

Tip 6 - Begin een blog! Maak een blog aan en schrijf leuke artikelen! (Voor de duidelijkheid ik heb mijn blog niet aan gemaakt uit verveling hoor! :D) maar als je je toch verveelt is het nog niet zo bad idea toch?

Tip 7 - Doe iets actiefs! Ga bijvoorbeeld lekker hardlopen buiten, skeeleren of maak een leuke fietstocht. Alleen kan het leuk zijn maar samen met een vriend of vriendin is het natuurlijk het aller gezelligst!

Tip 8 - Trek erop uit op foto's te maken! Heb je geen camera? Geen probleem want met je mobiel fotograferen is ook leuk! Maak bijvoorbeeld foto's van landschap bij je in de buurt, bloemen, dieren, of fotografeer je vriend of vriendin! Er zijn zoveel verschillende dingen die je mooi kan vastleggen op camera, en het steelt natuurlijk je verveling.

Tip 9 - Je kledingkast opruimen, dat klinkt misschien super saai maar ik zelf kan me hier nog best wel mee vermaken. Maak bijvoorbeeld nieuwe outfits! Gooi je te kleine spijkerbroeken niet weg maar knip ze korter tot een mooi kort zomer broekje. Match dit met een leuk hemdje en pluis je gehele kleding kast uit!

Tip 10 - En dan alweer de laatste tip, namelijk ga naar de bieb, haal een leuk boek op en ga lekker op de bank of op je bed een leuk boek lezen! Als je een leuk en spannend boek hebt uitgekozen kun je daar nog best wel 1 of 2 uurtjes mee bezet houden.





Dit waren mijn tips tegen verveling! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en dan zeg ik: Tot maandag!

Love,

Bente

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen