dinsdag 28 juli 2015

Hey, ik ben Bente!

Hey!
Leuk dat je hebt aangeklikt op dit eerste artikel op mijn blog JustBente!
Ik ben Bente, ben 12 jaar jong en woon in het noorden van Nederland. Zit in de 2e klas van de middelbare school en heb veel te veel hobby's! Op mijn blog schrijf ik dus ook artikelen over van alles en nog wat. Ik doe veel met paarden, maar vind t ook heerlijk op een middagje te klooien met nagellak bijvoorbeeld. Om eerlijk te zijn ben ik nog echt niet bekend bij het bloggen, en zo vind ik het ook helemaal niet erg (juist fijn!) om kritiek of tips te krijgen, dus hou je vooral niet in haha! Ik zal elke maandag en vrijdag (en soms een keer extra) een nieuw artikel plaatsen over mezelf, fashion, lifestyle, diy's en nog veel meer! Dit was misschien een super mega kort artikel, maar dit was vooral gericht om me voorstellen.
Tot snel!

Liefs x


4 opmerkingen:

  1. Weet nu al dat jij een top blogger wordt schattie ♡

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat je een blog hebt! Ga zeker je artikels lezen!
      x Li

      Verwijderen
  2. Leuke outfit Bente, zou mij ook wel staan haha

    BeantwoordenVerwijderen