zaterdag 3 september 2016

Review - Shizzie.nl ♥


Hejj!

Ik ben naast makeup ook best wel verslaafd aan sieraden. En aangezien ik qua makeup en eigenlijk qua alles een enorme budget liefhebber ben, is shizzie.nl de perfecte webshop voor mij! Ze hebben een ruim assortiment en een laag prijsniveau, klinkt ideaal toch? Lees snel verder!

Disclaimer: Dit is niet gesponsord of wat dan ook, ik ben gewoon oprecht heel erg enthousiast over deze webshop!

Het is in middels al wel weer een tijdje geleden maar ik heb een paar weken terug een bestelling gedaan bij shizzie.nl, ik had hier nog nooit eerder besteld, maar kwam hierop via de video's van TheBudgetBlog. Door de prijsklasse en de uitstraling van de sieraden moest ik hier wel wat bestellen, en dat werden uitendelijk: 1 ringenset, 1 losse ring, 2 kettinkjes en een horloge. De service was heel erg goed en kwam binnen 1 dag al binnen in een super schattig envelopje. De sieraden werden ook nog apart verpakt in een klein plastic zakje.
We beginnen met de ringenset waar in totaal 5 ringen in zaten (de onderste foto zijn 2 ringen). Dit is de foto die op de site van Shizzie stond:
Deze ringenset kostte €2,25


Zoals je kan zien is 1 ring een knockle ring, maar bij mijn vingers past 'ie gewoon ''onderaan'' zegmaar. Dit zijn de ringen om mijn vingers:







Ik vind het prachtige ringen en op het eerste oog kan je niet zien dat deze set maar €2,25 kostte. Wel moet ik zeggen dat sommige ringen verkleuren na een tijd, de 2 ringen onderaan bijvoorbeeld zijn bij mij nu meer brons dan goud. Maar zoals ze ook al op de site als tip meegaven is dat je beter nog met transparante nagellak er over kan gaan. Wat ik dus tevens niet heb gedaan. Dat kan het verkleuren verklaren. We gaan door met de losse ring, dit is de foto waarmee 'ie op de site stond:
De Double Tube ring kostte €1,95


Van deze ring heb ik 'm in het goud besteld en dit is de ring hoe 'ie bij mij is aangekomen:


Ook deze vind ik weer heel erg mooi, en heeft een uitstraling van een duurdere ring. Maar ook deze ring is bij mij inmiddels verkleurd, maar dat neem ik voor lief, aangezien ik mijn ringen ook niet met transparante nagellak heb 'ingesmeerd'. We gaan door met het eerste kettinkje, en zo is de foto van de site:
Hoeveel de schakel ketting kostte weet ik niet meer, aangezien hij niet meer verkrijgbaar is!

                              

En dit is de ketting bij mij:
     
Een onwijs mooie ketting, die na verloop van tijd niet verkleurd, of de kwaliteit afneemt. Hij is helaas uit het assortiment, maar ik wilde 'm toch nog even laten zien, aangezien ik er onwijs blij mee ben! En ook heb ik nog een ketting besteld namelijk de Teardrop Stone ketting:
Ook hier weet ik de prijs niet van, aangezien ook deze helaas uit het assortiment is. 


Zo ziet 'ie er uit op de site en zo ziet 'ie er bij mij uit:


Ook van deze ben ik enorm fan! Er is alleen 1 klein mis puntje, namelijk de kant waarvan ik de foto heb genomen is nog goed, maar bij de andere kant zit een barstje in de steen. En opzich hoeft dit niet erg te zijn omdat je altijd maar 1 kant van de ketting ziet. Maar ik wilde het er wel even bij zeggen! Maar verder vind ik dit een hele mooie ketting die ik zeker vaak draag!
Dan gaan we door naar het laatste wat ik heb besteld. Namelijk een horloge, dat was overigens niet het laatste wat ik binnenkreeg maar dat zien jullie zo wel! Aller eerst natuurlijk de product foto:
De Striped horloge kostte €4,75

Toen ik deze prachtjes zag staan op de site kon ik niet anders dan er 1 bestellen. Ik heb 'm uiteindelijk in het wit besteld omdat ik deze net wat mooier vond. 


Qua uiterlijk vind ik het een prachtig horloge! En zeker wat weg hebben van veel duurdere horloges! Maar qua kwaliteit merk ik helaas wel wat verschil, het horloge loopt (bij mij in ieder geval) vaak vast, en wijkt af van de echte tijd. Super jammer, want het horloge zelf is prach-tig !!
En dan het aller laatste, dit had ik niet zelf besteld, maar bij Shizzie is het zo, wanneer je boven de €10,- besteld krijg je een cadeautje en dat is dit geworden:

                         

Een paar super schattige parel oorbelletjes! Cuuuuuute!




Conclusie:
Ik denk dat ik vrijwel niks meer hoef te zeggen, iedereen ziet wel dat 'ie eens moet bestellen toch?

Bedankt voor de super service Shizzie!

Heb jij wel eens bij Shizzie.nl besteld?

Greeetz,
Bente 

2 opmerkingen: