zaterdag 24 september 2016

Review - Nieuwste Essie Gel Couture nagellak ♥


Hoihoi!

Misschien hebben jullie het wel mee gekregen, maar Essie is vernieuwd! Ze hebben namelijk nu de Essie Gel Couture nagellak! En onder andere ik, mocht een kleurtje testen! :) (Waar ik overigens onwijs blij mee was! :D)




Ik heb het kleurtje Drop The Gown mogen testen, een mooi donker rood wijn kleurtje. Plus de bij behorende topcoat.. Hier wat informatie over de lakjes:

''Gel Couture is geïnspireerd op de internationale luxe modehuizen die bijzondere haute couture collecties creëren. De lakfinish houdt, net als een professionele gelmanicure behandeling tot 12 dagen. De Gel Couture nagellak moet altijd aangebracht worden in combinatie met de speciale Gel Couture top coat.''


Een nagellak die 12 dagen blijft zitten? Ik ben benieuwd!


 Hier zie je de verpakking van het kleurtje. Ik vind het er heel chique uit zien, en zeker geen schande voor je stash. Mooi vormgegeven en ik blijf de kleur prachtig vinden!


De verpakking van de topcoat is iets anders, hij is vergeleken met de verpakking van het kleurtje niet doorzichtig maar verder wel op de zelfde manier vormgegeven.



Hier zie je de kwastjes, ze zijn best wel breed maar persoonlijk vind ik dat juist fijn aangezien je dan met een paar vegen je nagel volledig met nagellak kan voorzien. Verder heb ik op de kwastjes weinig aan te merken dus laten we verder gaan met de nagels!

2 laagjes zonder topcoat
2 laagjes + topcoat


Hier zie je de kleur op mijn nagels, een onwijs mooi en chique rood kleurtje. Ik hou er wel van! De topcoat maakt naar mijn waarneming de kleur ietsje donkerder. Maar zeker niet minder mooi! De nagellak brengt makkelijk en gelijk aan, hij droogt snel op en wat ik vooral een plus punt vind is dat 'ie heel snel 'hard' wordt. Ik heb namelijk altijd dat als ik nagellak opbreng dat er dan na die tijd allerlei deukjes enzovoort in komen, maar omdat deze nagellak zo snel hard wordt, heb ik daar weinig last van! Top! :)

Na precies 7 dagen
Na 7 dagen is dit er van over, de schade op mijn middelvinger nagel is trouwens die dag zelf gebeurd dus van te voren zag het er nog niet zo erg uit! Maar naast het feit dat Essie zegt dat de nagellak 12 dagen blijft zitten, I'm impressed! Als ik eerlijk ben had ik ook niet verwacht dat 'ie zich 12 dagen lang zou houden, 7 is voor mij al een record!

Conclusie:
Ik ben enorm tevreden over deze lakjes! Het uiterlijk is mooi, de kleur is prachtig, brengt fijn aan, dekt goed, blijft lang zitten. Ja, ik ben er zeker over te spreken!



Heel erg bedankt L'Oreal dat ik deze prachtige producten mocht ontvangen! Ik ben er heel erg blij mee! :)

De Essie Gel Couture Nagellak kost per stuk €11,99

Ga jij ze kopen?

Liefs,
Bente




17 opmerkingen:

  1. wat een gave lakjes! die potjes zijn zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lakjes. Ik wil deze ook zo graag proberen! Ben zo benieuwd naar de houdbaarheid op mijn nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij bleven ze ongeveer 6 dagen mooi, maar dat vind ik echt al behoorlijk wat!

      Verwijderen
  3. wat leuk die potjes zo!
    www.beautyvsdumasy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk lakje! En dat ie 7 dagen blijft zitten is inderdaad enorm goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kleurtje! Toch al fijn dat ze 7dagen blijven zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog nooit een lakje van Essie geprobeerd, Ik vind deze kleur wel erg mooi en het flesje ziet er ook erg leuk uit. Misschien moet ik er toch wel eentje aanschaffen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh heel mooi kleurtje! Leuke potjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen