zondag 11 september 2016

Review - Make Up Revolution Fortune Favours The Brave Pallet ♥


Hooooi!

Ik was opzoek naar een mooi betaalbaar oogschaduw pallet, en had al een een tijdje het Fortune Brave pallet van Make Up Revolution in mijn hoofd. Toen ik de review van Vera Camilla las over dit pallet was ik om en heb ik het pallet besteld, en oooh wat ben ik er blij mee! Benieuwd naar de swatches? Les dan verder!

Ik heb het pallet besteld bij Boozyshop, hij kwam binnen 2 dagen binnen (aangezien ik had besteld op zaterdag) maar normaal komt je bestelling de volgende dag al binnen. Ik heb hele goede ervaringen met Boozyshop dus vandaar dat ik het pallet daar heb besteld.

Over de uiterlijk van het pallet, ik vind het pallet er erg chique uit zien en hij oogt veel duurder. De verpakking is ook stevig en het pallet wordt geleverd in een doosje. Prima dus! Snel door naar de inhoud!


Hier kun je de inhoud zien. Er zit een enorme spiegel in, en ook een plasticje met de namen van de kleuren. Erg handig vind ik zelf! De kleuren variëren van shimmery naar mat, van roze/paars naar blauw. Je kunt werkelijk elke kant op met dit pallet! Laten we kijken naar de swatches!

Van links naar rechts:
Glimmer - Buffer - Peachy - Hope - Fortune - Skylight - Transformer - Midnight Rainbow

Van links naar rechts:
Ice Cloud - Golden Coins - Cashmere - Tip Top - Yes Please - Green Machine - Smoothie

Van links naar rechts:
Caffeine Fix - Latte - Pink Diamond - Creme - Drama Queen - Lonely Planet - Blacqua

Van links naar rechts:
Soft - New World - Favour - Sunset Hour - Super Gold - Winning - Brave - The Revolution

Wat ik erg leuk vind is dat ze elke kleur een toepasselijke naam hebben gegeven, naast het feit dat het handig is dat elke kleur een naam heeft, vind ik het persoonlijk ook wel erg leuk en grappig om de namen bij elke kleur te lezen!

Over de swatches, vooral bij de bovenste 2 rijen zijn niet alle kleuren (voornamelijk de matte kleuren) niet volledig gepigmenteerd. Maar als je dan naar de shimmery kleuren kijkt, WAUW! Ik word er gewoon gelukkig van haha! Bij de onderste rijen zijn ze dan wel weer allemaal ontzettend goed gepigmenteerd. 

Ook op je ogen werken de oogschaduws ontzettend fijn! Je hebt maar weinig product nodig, ze blenden goed, ze zijn niet te poederig. Ja, ik ben onwijs enthousiast over dit pallet!! En ik ben heeeel erg blij dat ik hem uit eindelijk heb gekocht!


Wat vind jij van dit pallet?

Bedankt voor het lezen en tot volgende week!
x Bente

18 opmerkingen:

  1. Oehhh zoo mooi!! Ben al een tijdje in love met dit pallet! Leuk artikel weer en mooie foto's Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze palette staat erg hoog op mijn wishlist en nu ik deze foto's zie wil ik hem nog liever hebben! Wauw wat prachtig zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig palette! Heeft eigenlijk elke kleur die je moet hebben en kan combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw wat een prachtige palette waar je veel kanten mee uit kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig palette en dat voor de prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, voor de prijs hoef je het niet te laten liggen!

      Verwijderen