zaterdag 23 juli 2016

Review Sally Hansen Miracle Gel Nagellakjes ♥


Heeeey,
Vandaag review ik voor jullie 2 kleuren van de Sally Hansen Miracle Gel nagellakjes, en ook de topcoat hiervan. Lees je mee?




Ik heb de kleuren B Girl (de blauwe) en de kleur Pink Up (de roze, zoals de naam al zegt haha). Ze dekken opzich prima, bij de blauwe kleur heb ik 3 laagjes aangebracht en bij de roze heb ik 2 laagjes aangebracht. 
Zonder topcoat

Met topcoat

Zonder topcoat

Met topcoat
De topcoat vind ik in ieder geval geen aanrader, hij neemt namelijk veel product mee en ik vind nou niet dat het een extra voldoening geeft ofzo. Dus voor €12,- zou ik deze gewoon laten liggen. Verder vind ik de kleuren wel heel erg mooi, de dekking is goed, maar toch zou ik deze niet vaker kopen. Waarom? Omdat je voor deze lakjes €12,- per stuk betaald, maar als je het vergelijkt met de kwaliteit is deze hetzelfde als bijvoorbeeld de lakjes van Essence of Miss Sporty. Dus ik zou zeggen, laat de Sally Hansen Miracle Gel nagellakjes lekker liggen en ga bijvoorbeeld voor de Gel lakjes van Essence! Ook beter voor je portemonnee haha! 


De Sally Hansen Miracle Gel nagellak kostten €11,99 per stuk en kun je vinden bij Kruidvat 

Wat vind jij van de lakjes van Sally Hansen? 

Greetz,
Bente

9 opmerkingen:

  1. Dat mint kleurtje is erg mooi!! http://www.hillybillybeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind beiden toch wel heel erg mooi :).
    Xoxo, leoniae (http://www.leoniae.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleurtjes. Ik heb zelf ook een paar van nagellakjes van Sally Hansen. Ik vind ze heel erg fijn juist, vooral de topcoat. De topcoat zorgt ervoor dat hij bij mij zeker zo'n 10 tot 14 dagen blijft zitten!

    BeantwoordenVerwijderen