zaterdag 9 juli 2016

Review NYX Soft Matte Lipcreams ♥


Heyhey!
Ik heb vandaag weer een review voor jullie, en deze keer over deze prachtige lipcreams van het merk NYX! Lees snel verder!
Ik ben dol op mat, en ik heb eerder de lipcreams van het merk Trend it up gereviewed. Deze waren niet echt mijn ding dus ik was opzoek naar andere lipcreams. Ik had enorm veel positieve dingen over de lipcreams van NYX gehoord dus toen ik langs de Douglas liep besloot ik om er 1 mee te nemen, dit werden uiteindelijk 2 haha, want wauw er zijn zoveel leuke kleuren! Ik heb uiteindelijk de kleuren Antwerp en Milan mee genomen.

De soft matte lipcreams heb ik voor €7,50 p/stuk gekocht bij de Douglas.


De kleur Milan
De kleur Antwerp

In de huls kun je duidelijk de kleuren zien, en aan de onderkant staat de naam van de lipcream. De lipcreams breng je aan door middel van een sponsapplicator, ik zelf vind dit heel fijn werken. Hier beneden zie je de swatches, waarbij de linker Antwerp is en de rechter Milan.


Voor de swatches had ik bij de kleur Antwerp gedacht dat 'ie wat minder opvallend was, maar je ziet bij de swatches dat Antwerp toch wat opvallender is dan ik had gedacht. Maar zeker niet minder mooi! Tijd om ze op de lippen te swatchen!


Hierboven zie je de kleur Milan, het is een beetje een zuurstok roze kleurtje, maar niet te fel. Leuk voor alledaags.

Ook zie je hier de kleur Antwerp, een iets donkerder kleurtje dan de kleur Antwerp. Ontzettend mooi ook!



Conclusie:
Ik ben gek op deze lipcreams! Ze drogen perfect op, zijn mat, mooie kleurtjes en blijven ook heel mooi zitten gedurende de dag. Kortom, heb je er nog geen, you know what to do girl! :P

Welke kleur vind jij het mooist?

See u guys!

P.S. Wat vinden jullie van mijn 'begin' foto? Heb er deze keer tekst bij gedaan, laat even weten of je het een yay or nay vindt! :)


4 opmerkingen:

  1. Weer een super artikel en die tekst vind ik ook echt heel leukk! Die lipcreams zijn ook zo mooi 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, lekker zomerse kleurtjes. Ik vind vooral Milan erg mooi. Zelf heb ik de kleur Cannes. Die is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa! :) Ah ja die is inderdaad ook erg mooi!:)

      Verwijderen