zondag 29 mei 2016

Review Trend It Up lipcreams ♥


Hallo Hallo!

Na een lange tijd heb ik weer een artikel voor jullie, ik heb zolang niks online gezet, omdat ik totaal motivatieloos was. En niet alleen bij mijn blog maar bij veel meer andere dingen! lees: youtube, hardlopen, school, tekenen etc. Maar ik ben 'Back On Track!'' met deze week een review over deze matte lipcreams van het merk Trend It up!



Ik ben afgelopen woensdag naar Bremen geweest en ben hier de DM drogerie binnengestapt (na heel lang zoeken haha). Ik heb 3 verschillende producten gekocht (van de andere 2 komt binnenkort waarschijnlijk nog een review over), waaronder deze lipcreams. Ik wou ook graag een lipcream (of meerdere) in mijn stash en toen ik deze hier zag liggen heb ik ze gelijk meegenomen! Ik heb de kleur 050 en 075 en de kleuren zijn echt prachtig!






De lipcreams hebben een beetje een platte applicator, wat ik eigenlijk best wel fijn vind werken. Met applicators vind ik het wel altijd een beetje moeilijk om het netjes aan te brengen, en dat word niet makkelijker als je met donkere kleuren werkt.




Ook op de lippen vind ik de kleuren goed uitpakken, ze zijn iets donkerder dan verwacht, maar zeker niet minder mooi! Ik vind vooral de rode kleur (op de onderste foto) echt ontzettend gaaf! Tot zover was ik ontzettend tevreden, maar ik merkte al snel dat deze lipcreams niet zo goed opdrogen. Gedurende de dag komen ze overal te zitten waar je niet wil dat het zit, en ze doorstaan de 'kissprooftest' helaas niet. Dit vind ik echt heel jammer, maar als je het niet erg vindt dat ze niet perfect opdrogen raad ik ze wel zeker aan! Want ik vind de kleuren, de substantie en ook nog eens de geur echt ontzettend goed! Maar helaas zal ik deze lipcreams niet heel vaak meer pakken, gewoon omdat ze niet goed opdrogen en in mijn belevenis zo niet handig zijn om op te doen naar bijvoorbeeld school. Enorm jammer!



De ultra matte lipcreams van Trend It Up kosten €3,75 per stuk. 

Dan was dit mijn review over deze twee lipproducten! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!

Lots of love,
Bente

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn zo mooi 😍 Die Rode staat je inderdaad perfect

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hier niet zo van, maar ik heb er wel naar gekeken laatst, het ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind matte lipcreams echt geweldig! Mits ze goed opdrogen hahah :)

      Verwijderen