zaterdag 23 april 2016

Review Essence Velvet Matt 08 en 23 ♥

























Hoi!

Essence heeft sinds een tijdje naast de lipstick van de Longlasting lijn en de Nude Longlasting lijn ook de Velvet Matt lijn. Ik hou ontzettend van matte lipsticks, en sinds Essence deze lipsticks heeft ben ik helemaal weg. Ik review vandaag voor jullie de kleuren 08 en 23 van de Velvet Matt lijn. Ben je benieuwd, lees dan snel verder!
Hier nog even wat foto's van de lipsticks zelf:
De Velvet Matt lipsticks van Essence kosten €2,39 bij de drogist.











Laten we beginnen met de kleur 23. Ik vind deze kleur echt super mooi eruit zien, en het is wat mij betreft lekker draagbaar naar school bijvoorbeeld. Het is echt een lente kleurtje, en aangezien het lente is, draag ik deze kleur ook best wel veel. De dekking is best goed, wel blijft hij niet zo heel lang zitten. Maar daarvoor heb ik tip, grote kans dat jullie deze al kennen, maar voor diegene die hem nog niet kennen: Na dat ik deze kleur heb aangebracht, pak ik een tissue en mijn gezichtspoeder. De tissue leg ik op m'n lippen en hier ga ik met mijn kwast (met poeder erop) over heen deppen. En ik dacht eerst dat het niet zou werken, maar het heeft het tegendeel bewezen, want het werkt dus wel haha! 






En dan hebben we nog de kleur 08. Deze kleur neigt wat meer naar de grijzige kant. Op de foto zie je dit overigens niet, op de foto lijkt hij wat bruinig. Maar in het echt is hij meer grijs, trust me haha! Deze kleur was voor mij in de eerste instantie wel wat wennen. Want ik hou van nude, maar ik had nog nooit zo'n grijzige lipstick gehad. Voor de lente en de zomer vind ik hem iets te grauw, maar in de winter vind ik 'm zeker kunnen! Ook hier is de dekking wat laag, en ook blijft 'ie niet zo lang zitten en hier gebruik ik dus ook de tip voor die ik hierboven heb uitgelegd.




Conclusie:
Ik vind de Velvet Matt Lipsticks van Essence zeker een aanrader. De kleur zijn super mooi en gevarieerd. Ze brengen goed aan, ze zitten goed op je lippen, ze zijn mooi & ook nog eens goedkoop! Dus wat wil je nog meer?

Hebben jullie ook lipsticks van deze lijn? En welke?

Heel veel liefs,
Bente

2 opmerkingen:

  1. Wauww ze staan je zo mooi 😍 Ik ga de matte Lipsticks van Essence denk ik ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen