dinsdag 26 april 2016

De Beauty Scenario Tag ♥


Hoihoi loivies!

Even een extra artikeltje, omdat ik toch lekker vakantie heb, en genoeg tijd heb om leuke artikels te schrijven! Ik beantwoord vandaag de vragen van de 'Beauty Scenario Tag'!


1. Je moet al je foundations weg doen en je mag slechts één budget- en één high-end foundation houden. Welke houd je?
Als budget foundation houd ik de Stay All Day foundation van Essence (hier komt nog een review over). En ik heb geen high-end foundation haha.



2. Je hebt een sollicitatiegesprek en de vrouw met wie je dat hebt heeft lipsticks op haar tanden. Zeg je er wat van of negeer je het volledig?
Haha dat ik een leuke, ehm ik zou er wel wat van zeggen. Want ik zou denk ik ook dankbaar zijn als ze het mij zou zeggen als ik dat had.
3. Je voelt je niet helemaal 'je van het' en hebt een oppepper nodig. Welke lipstick doe je op om jezelf mooier te voelen?
Uuhm ik denk Candy Crush van Etos eigen merk. Want die spat er altijd lekker uit, en dan voel ik me gelijk beter!
4. Als je terugkijkt op je tienerjaren, wat zou je dan anders gedaan hebben met je haar en make-up?
Hihi, ben zelf een tiener uuups.
5. Je vraagt je kapper om een Pixie Lotte kapsel (schouderlang haar) maar ze verstaat je verkeerd en knipt je een Pixi Cut (kort kapsel). Wat doe je?
   a ) Je lacht, vertrekt en belt hysterisch je moeder op.
   b ) Je barst in huilen uit in de stoel en schopt een scene.
   c ) Je vraagt om de manager en eist een vergoeding.
Aargh ik huiver alleen al bij het idee! Maar zij kan er natuurlijk ook niks aan doen, en met geld terug vragen krijg je nog steeds je haar niet terug dus daar schiet je alsnog niet zoveel mee op. Dus ik denk nummer A.
6. Je vriendin verrast je met een 4 daagse city trip en je hebt maar 1 uur om in te pakken. Welke alles-in-één palette pak je in?
Een alles-in-één palette heb ik niet echt, dus ik verander de vraag even naar 3 producten die je mee kan nemen. En dan zou dat zijn: concealer, mascara en lipstick.
7. Er is ingebroken in je huis, iedereen is veilig, maar de beautystash in overhoop gehaald. Van welk product hoop je het meest dat hij veilig is?
Oooh uhm er is niet echt een product die speciaal heel duur of bijzonder is in mijn (nog kleine)stash. Maar ik zou wel hopen dan mijn lipsticks blijven liggen, because I loooooove lipsticks!
8. Je vriendin leent je make-up en geeft het gehavend terug. Wat doe je?
   a ) Je doet alsof je niets merkt.
   b ) Je vraagt haar om een nieuw product voor je te kopen.
   c ) Je doet stiekem hetzelfde bij haar producten.
Nou ik ga er niet van uit dat ze het expres doet, dus ik zou het niet terug doen want daar schiet je niks mee op. Ik zal er denk ik wel op wijzen, maar niet dwingen om nieuwe te kopen. Dus ik kies voor D (eigen antwoord) hahaha.
En dan was dit de tag! Hij was misschien een beetje kort, maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden om te lezen! 
Tot aanstaande zaterdag!
Liefs,
Bente

5 opmerkingen:

  1. Leen mij nooit je lipsticks, die krijg je gehavend terug. 😂💘 Leuk artikel !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahhahahah nee inderdaad :') Dankje! <3

      Verwijderen
    2. Ik denk dat jij de jouwe beter aan Bente kunt uitlenen zodat ze weer ongehavend worden hahah ♥

      Verwijderen
  2. Leuke tag! vooral dat je antwoorden bijna allemaal wel het woord 'lipstick' bevatten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankjewel! Hahah oeps, lipstick verslaving :')

      Verwijderen