zaterdag 16 april 2016

3x producten van de Boozyshop ♥


Hey lieve lezers!
Vandaag weer een artikel voor jullie, en in dit artikel review ik 3 producten die ik laatst heb besteld bij de online webshop boozyshop ! Ik had nog nooit eerder make-up via het internet besteld, en het leek mij leuk om dit wel te doen, en zo kwam ik uit op deze leuke webshop!






Over de webshop zelf ben ik heel erg te spreken, de site is heel erg overzichtelijk en je kunt er van allerlei soorten make-up bestellen. Op de site staat ''voor 20:00 besteld, morgen in huis'' en deze belofte maken ze ook zeker na! Ook word het heel netjes en leuk verpakt, de make-up producten zaten bij mij heel strak in bubbeltjes plastic verpakt, met daaromheen dit leuke zakje (die je hier boven zit) en nog een heel leuk handgeschreven kaartje (die je ook hier boven ziet). En dat allemaal nog in een klein doosje. 






Laten we beginnen met deze bronzer. Dit is eigenlijk ook de enige van de 3 die me best wel tegen valt. Op de swatches lijkt het pigment best goed, maar zodra ik het op m'n gezicht doe, vallen de kleuren heel erg weg, dus deze kan ik helaas niet aanraden.
De Freedom Bronzed Professional Pro in de kleur Warm Lights kostte €3,99





En dan gaan we  nu naar het tweede product, namelijk deze wenkbrauw poeder. Hij heeft 2 soorten kleuren bruin met allebei een soort oranje ondertoon (wat ik van te voren trouwens niet wist). Ze zijn wel iets te oranje voor mijn wenkbrauwen, maar als je ze allebei goed invult maakt dat niet zoveel uit. Bij mijn wenkbrauwen past het best de rechter kleur in het palletje.



 Ze zijn goed in gebruik wel is het pigment matig, maar als je er wat vaker er over heen gaat dan komt het uiteindelijk wel goed uit. Ik ben zeer tevreden met deze wenkbrauw poeder en het mooie is dat hij super goedkoop is!
De City Color Cosmetics Bold Brow Kit in de kleur Light to Medium kostte €2,49




En dan last but not least, deze matte lipstick. Ik ben gek op matte nude kleurtjes, dus toen ik deze zag in de webshop moest ik hem wel mee bestellen. Hij brengt super fijn aan door het iets schuine topje. Ik vind de kleur echt prachtig! Hier beneden zie je de swatches en een full face foto.





Ik vind deze lipstick echt een aanrader! Hij zit lekker zacht, brengt goed aan, het is een super mooi kleurtje èn ook nog goedkoop!
De LA Girl Matte Flat Velvet Lipstick in de kleur Snuggle kostte €4,99


En dan was dit mijn laatste product die ik heb besteld! 
Hebben jullie wel eens iets besteld bij Boozyshop? En wat was dat?

Liefs en tot volgende zaterdag!




2 opmerkingen: