maandag 14 maart 2016

Things that made my week ♥


Hii!

Ik schrijf deze week een artikel voor jullie over 'things that made my week'. Het is nu maandag en ik schrijf over de week hiervoor, dus van 7 maart tot 13 maart. Veel leesplezier! :)


  • Het was de afgelopen week echt super lekker weer, en de weerberichten voorspelde dat het nòg een week zulk lekker weer zou blijven, YEY
  • Toen ik terug aan het fietsen was van school, zag ik twee meeuwen op de grond aan het stampen met hun voetjes (ik denk om wormen naar boven te laten komen en op te eten), maar het zag er zó schattig uit haha!
  • We hadden super weinig huiswerk en best wel wat uitval deze week, dus lekker veel tijd gehad om te relaxen met de vlogs van Mascha, Jill, Teske en Dionne!
  • Ik heb super lekkere bio müsli repen gehaald bij de supermarkt deze week.
  • Dat moment dat je make-up op een dag echt 'on fleek zit' en je eyeliner in één keer lukte.
  • Wanneer je brood wilt pakken voor school en je een nieuwe zak moet openmaken, wat betekent; een kapje! Yeah, luv voor broodkapjes!
  • Die ontzettende leuke droom!
  • Wanneer je vriendinnen aankomen met posters van Shawn Mendes.
  • Chocolade eitjes!  (enige reden waarom ik Pasen leuk vind hahaha)
  • M'n eerste loon voor m'n krantenwijk binnengekregen.
  • Vrijdag eindelijk weer paardgereden!
  • Veel gelachen met m'n lieve vriendinnetjes.
  • Ik was in een ontzettende positieve mood deze week (en nog steeds!).
  • En dan als allerlaatste dat het schooljaar al aardig vordert en dat het nu pas om half 7 donker begint te worden, I love it!
Dan waren dit de dingen die mij deze week een lach op m'n gezicht hebben gegeven! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en dan zeg ik, tot volgende keer! 

Liefsss,
Bente


1 opmerking: