zondag 6 maart 2016

Nieuwe producten ♥


Hey lieve mensen!

Ik ben laatst met 2 vriendinnen gaan winkelen en heb een paar nieuwe dingetjes gekocht en het leek me leuk om die aan jullie te laten zien en een beetje 'mijn eerste indruk' te vertellen!

Als eerste zijn we naar de Etos geweest en daar heb ik deze vloeibare Rimmel Exaggerate eyeliner gekocht, in de kleur 001 zwart. Ik ben echt super enthousiast over deze eyeliner! Hij is heel mooi zwart en breng heel fijn aan door het stevige kwastje.
Deze eyeliner was €7,50 bij de Etos




Ook zijn we bij de Hema geweest, en hier heb ik 2 dingen gekocht. Als eerste deze ketting die trouwens super goedkoop was! Daarom waarschijnlijk wel wat minder goede kwaliteit, maar qua ketting maakt mij dat niet zo heel veel uit. Ik vind 'm wel enorm tof, en daar gaat het uiteindelijk om toch? :)
Deze ketting was €1,50 bij de Hema




Ik zei dat ik 2 producten bij de Hema heb gekocht, dus hierbij de tweede, namelijk een lippenstift! Dit is de eerste lippenstift die ik bij de Hema kocht, maar ik vond de kleur wel echt ontzettend mooi, dat ik hem niet kon laten liggen! Hij heeft een beetje een oud roze kleur die niet heel erg opvalt, en daarom vind ik hem juist zo mooi om bijvoorbeeld naar school ofzo te dragen.
Deze lipstick was €3,- bij de Hema



En dan nu 2 producten die me eigenlijk een beetje tegenvielen, als eerste deze nagelolie. Er stond op de verpakking dat het sterkere nagels geeft en je nagelriemen zacht en flexibel maakt. Dus ik dacht dat het ideaal zou zijn, omdat vooral mijn nagelriemen echt ontzettend droog en gespleten zijn. Mijn nagels waren over het algemeen best wel sterk, maar na de eerste keer gebruikt te hebben, werd ik 's ochtends wakker met enorm flexibele nagels, en het scheurde die dag heel gemakkelijk. Dus deze gebruik ik voorlopig even niet weer.
Deze nagelolie was €2,99 bij de Kruidvat



En dan als laatste, ook helaas weer een product waar ik niet al te enthousiast over was. Namelijk dit oogschaduw palletje van New York Color, Ik was opzoek naar wat grijs tinten (niet al te duur) en daarom had ik dit palletje gekocht. Maar bij gebruik viel het me eigenlijk een beetje tegen, het brengt heel moeilijk aan, en ik vind het (als het eenmaal op je ooglid zit) niet de uitstraling waar ik op had gehoopt. Daarom moet ik mijn zoektocht nog maar even doorzetten helaas. :(
Dit oogschaduw palletje was €2,99 bij de Big Bazar


En dan waren dit mijn nieuwe producten!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden op te lezen!

Liefsss,
Bente






































1 opmerking:

  1. Leuke spulletjes allemaal, jammer dat de oogschaduw tegenviel, de kleuren zijn namelijk echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen