dinsdag 16 februari 2016

Review L'oréal Paris lipstick ♥


Hey!

In dit artikel review ik een item uit de collectie van L'oréal Paris met de gezichten van Doutzen, Julianne, Blake en J.Lo, namelijk de L'oréal Color Riche  Collection Exclusive lipstick by J.Lo. Ik heb deze lipstick gewonnen bij een winactie van Sylvahna!







Dit is dus de lipstick en hij heeft een schuin afgesneden topje, wat ik trouwens veel fijner vind dan een rechte top. De verpakking van deze collectie vind ik echt super chique en alleen daarom zou ik hem al kopen haha.



De lipstick lijkt in de huls donkerpaars/rood maar zodra je hem op je lippen doet is hij eigenlijk fel roze. Ik vind het echt een super leuke kleur voor bij een feestje of als je uiteten gaat, voor naar school vind ik deze kleur iets te heftig, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Wel is de lipstick niet helemaal dekkend (zoals je op de eerste foto wel ziet). Maar de lipstick brengt heel fijn aan en plakt eigenlijk helemaal niet. Je hebt er bijna geen last van als je hem op je lippen hebt en hij blijft ook heel lang zitten! Zeker een aanrader!

Nogmaals bedankt Sylvahna voor deze super mooi lipstick!

Love,
Bente

3 opmerkingen: