dinsdag 9 februari 2016

20 dingen die (bijna) alle meiden doen ♥




Heeee iedereen!

In dit artikel ga ik het hebben over 20 dingen die (bijna) alle meiden doen! Dit artikel is vooral bedoeld om je een beetje te laten lachen, en je moet echt niet denken dat je raar bent als er niets is dat je bekend voor komt, ik heb dit lijstje samengesteld door middel van mijn ervaringen en lijstjes van andere bloggers! Veel lees plezier! :)

(Ik heb trouwens al een tijd geen artikels geplaatst en het is vaak voor gekomen dat ik er dan weer eentje plaatste en daarna een hele tijd niet meer. Ik heb me deze keer goed voorbereid en alvast 3 leuke artikels vooruit gewerkt. Dus dat gaat niet meer gebeuren! En ik heb er nog steeds ontzettend veel lol in natuurlijk!)

1. Een smiley achter je bericht plaatsen om het minder bot te laten klinken.
2. Honger hebben, maar te lui zijn om iets te gaan halen.
3. Je voor te nemen meer water te gaan drinken, maar na de eerste dag al te falen.
4. In paniek raken als je telefoon niet in je zak zit.
5. In een bericht een extra 'a' achter de ja plaatsen ('jaa').
6. 20 minuten bezig zijn met 1 selfie.
7. Wachten op een ander goed cijfer en dan samen met het goede cijfer je slechte cijfer vertellen.
8. Woorden als 'En daarom' 'Dus toch' toevoegen aan je verslag zodat het langer lijkt.
9. In paniek raken als je niet op een nieuw gespreksonderwerp komt.
10. In de auto wanneer de radio aanstaat, in het raam kijken alsof je in een film/videoclip zit.
11. De wekker expres een kwartier eerder laten afgaan zodat je nog even kan blijven liggen.
12. Eet aanvallen hebben en daarna spijt hebben.
13. Zeggen dat je vaker gaat hardlopen maar falen.
14. 'HAHAH' typen terwijl je eigenlijk helemaal niet lacht.
15. 100 foto's van je crush op je telefoon hebben staan.
16. Mensen die je haat toch blijven volgen op social media om jezelf te irriteren.
17. Spijt hebben nadat je veel geld hebt uitgegeven.
18. Wanneer je geen huiswerk hebt gemaakt tegen de docent zeggen dat je je schrift bent vergeten.
19. Je telefoon bij 10% negeren maar bij 1% flippen.
20. Te lui zijn om je nagellak eraf te halen en wachten tot het eraf is gesleten.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en tot snel!

Liefs,
Bente

PS. Ik heb trouwens mijn bloglovin account gekoppeld aan mijn blog, dus als je het leuk vind om me daarop te volgen, dit is een linkje naar mijn account; klik



3 opmerkingen: