maandag 10 augustus 2015

Food confessions tag ♥

 Hiii !

Vandaag heb ik een soort tag voor jullie namelijk de foodconfessionstag. De tag is bedacht door Leonie van http://gewoonwateenstudentjesavondseet.blogspot.nl
Ben je benieuwd wat voor rare eetgewoontes ik heb? Lees dan vooral verder!




1. Ik lus geen warm drinken, zoals thee, koffie, warme melk en zelfs geen chocolade melk! (Ik lus dit trouwens ook niet koud)

2. Ik ben ongeveer 1 jaar of langer vega geweest. Totdat ik erachter kwam dat ik toch niet zonder vlees kan en ik moet toegeven, vlees is gewoon super lekker!!

3. Ik lus alle snoep (zover ik weet) behalve Engels drop, dat is echt het enige snoepje dat ik echt niet door mijn keel krijg.

4. Ik hou heel erg van eten combineren. Een broodje met appel en hagelslag, een banaan met pindakaas en ga zo maar door!

5. Ik ben een echte saus eter, bij de aardappels, patat, etc gebruik ik echt meer dan het dubbele saus dan mijn ouders of vrienden bijvoorbeeld.




6. Ik kan best wel een dag doorkomen met alleen een licht ontbijt en avondeten.

7. Ik word al heel snel vol van soep, meestal kan ik maar een kwart kommetje soep op totdat ik vol zit. Het rare is alleen dat ik dan nog wel zin heb in andere dingen zoals brood etc.

8. Ik drink over het algemeen best wel snel, als ik met vriendinnen ben, heb ik meestal het eerst mijn drinken op.

9. Als iemand mij vraagt wat mijn lievelings chocolade is, antwoord ik altijd puur! Maar dan ook echt puur, van die repen die 78 procent uit cacao bestaan. Oh wauw dat is echt mijn lieveling!

10. Ook ben ik echt een kaas eter. Blokjes kaas, kaas op brood/beschuit of cracker, plakjes kaas. Noem maar op! Tegen een stukje kaas kan ik ècht geen nee zeggen!


En dan was dit mijn food confessions tag! Ik vond het heel leuk om in te vullen en ik ben benieuwd wat voor rare eetgewoontes jij hebt! Laat het gerust achter in de reacties en dan zeg ik tot vrijdag!

Love,
Bente

3 opmerkingen: